Ida Henriksson

Ja jävlar vad trött man kan bli..

Publicerad 2011-03-15 21:54:59 i Allmänt,

Igår jobbade jag en lång dag. 6-16.00
Idag var jag först på brandutbildning 9-12.00
Sen jobb efter det till kl 19.00.
Imorgon blir det jobb 7.30 - 16.00
Torsdag 8.30 -20.00
Och jag är redan sliten men det hänger kvar från den sömnlösa natten
mellan söndag och måndag. När Fanny vaknade vid halv tolv och tyckte vi skulle upp och leka.
Det är typiskt just när jag ska jobba, och såklart när jag började så hiskeligt tidigt.
Men mycket glad över att jag fått 2 dag tider denna vecka ialla fall.
Och det har ändå gått så himla fort, timmarna alltså, både igår och idag.

Imorgon ska jag vara på brödavdelningen igen så ingen risk att tiden kommer gå särskillt långsamt då heller.
Jobbar helg också. Men jag tog ledigt på fredag. Så ite rast och ro och en del vila.
Men nu funderar jag på om jag ska ta och följa Linus till Karlsatad och gå på ikea.
Behöver nämligen lampskärmar och lite annat.
Men vi får se efter torsdagens monsterpass.

Mycket jobb snack nu, men jag har inte gjrot så mycket än denna vecka.
Föregående vecka och helg var det lite lugnare. Med fler lediga dagar.
I helgen blev det super vila typ. Plus att vi tog en spontan tur till Sunne på fredan.
Lite planerad men inte helt bestämt. Jag behövde nya bh.ar och Fanny kom hem med två nya
outfis. Så vi var så nöjda så!

I helgen fick jag också kontakt med en tjej jag pendlade med till karlstad. När jag gick där
på gymnasiet. Hon fråga om jag kunde rita en tatuering åt henne.
jag tar vanligtvis inte på mig bestälningar i coh med att det oftast slutar med att jag tappar inspirationen.
Och senf år tacka nej till "jobbet". Men för första gången så orka jag slut föra detta. Och det blev så himla bra.
Nu ska jag bara puscha henen till att samla mod att göra den.
Det finns två tidigare som jag gjort tatueringar åt. Mindre sådana också.
Men denna som jag gjort nyligen är stor.
Kul att det blev så bra. Och att personen i fråga tyckte det blev bättre än väntat.
Jag är nöjd. Så nu blir det lite klirr i kassan. Skönt. Behövs när ajg målar så mycket som jag gör.
Hoppas at jag skulle kunna sölja mer av det jag har färdigt.
Intresserad? (Kontakta mig på [email protected])
Men nu är jag dödstrött. Ska ta en go dsuch och sen lägga mig faktiskt.

Hemskt långt inälgg jag vet. Men har ju inte heller skrivit på ett tag.
Hoppas jag kan komma med ett roligare inlägg snart :)
Natti natti alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela