Ida Henriksson

Fullspäckat schema.

Publicerad 2011-03-22 21:08:05 i Allmänt,

Idag har det varit fullt upp. Vid 9, halv 10 tiden åkte jag med Fanny till dagis.
För att sen hem igen och göra mig klar för jobbet. Började 11.
Jobb mellan 11 och 16. Sen fixa blomma till mor.
Jenny hjälpte mig att packa in den fint. Med celofan och sisal och snören.
Blev himla fint. Orkidee fick hon, och den var enorm.
Hon blev så glad när hon fick den.
Men innan jag kom från jobbet blev det att hämta Fanny.
Hon var glad men trött när jag kom. Åt lite äpple.
Slagit sig hade hon också gjort på dagis. Så blodet rann. Men inget farligt.
Sånt som ska hända.
När hon var i packad i bilen for jag hem efter fikat, ananaspaj och kladdkaka.
Sen hem till mor.
Blev en lyckad eftermiddag.
Fanny bjöd på kvällsshow med Nimbus.
Tänk att ett barn, en hund och en flugsmälla kunna göra en sån succé.
Fanny skratta och mamma, jag och pappa skratta så vi skrek.
Nimbus och Fanny är ett riktigt radar par. Han är så försiktig mot henne och avgudar henne.
Samma med henne mot honom. Härligt att se.

Hon var lagom trött när vi kom hem. Snabbdusch blev det sen välling och sängen.
Somna direkt. Gött med tanke på att det var lite bökigt igår.
Vi var hemma lite sent också. Men samma tid idag ringde hemtelen. Självklart är det
försäljare. Inte en chans att jag svarar. Tur nog att jag inte lagt Fanny.

Fanny fick försenade presenter av sin Gammel-Moster Lena m. familj.
Hon var super nöjd. Kul med nya saker.
Särskillt när de spelar och låter. Och knappar :D
Mitt lilla bus.

Sitter och ritar lite. Borde plocka ihop lite. Men hinner det innan jag börjar imorn.
Jag vill bara ta det lugnt nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela