Ida Henriksson

En tur till Karlstad.

Publicerad 2011-03-18 20:39:23 i Allmänt,

Linus skulle ner till K-d och jobba lite. Jag och Fanny följde med.
Vi strosa på Ikea medans linus var borta. det gick bra fram tills vi skulle till Bergvik.
inne på Ikea härja hon på slutet. Kuta runt på lagret, blan annat med en liten kille i hennes ålder.
Det fanns en liten plåt(?) möbel där till småbarn som var helt bedårande fin.
Den lekte hon med en stund.
Hon hade hemskt mycket spring i bena. En aning svettigt.
Med en fullsmockad barnvagn. Jag kryssade mellan folk och möbler. puh.
Tur nog kom Linus och hjälpte mig genom kassan.

Väl på bergvik tyckte Fanny det var nog. Hon ville bara ur och kuta. Vi gav upp rätt snabbt.
Men hon fick lite strumpor, 2 par byxor och en t-shirt.
Sen var mitt tålamod slut.
Så rände runt på bergvik och fick sen syn på en sån dära brandbil som man ska stoppa en peng i.
Det satt redan en liten flicka i den men hon sa snällt att Fanny fick också plats.
Den var toppen tyckte Fanny. Tyvärr hade vi ingen peng att lägga i. Men tur för Fanny så kom de
några Linus kände med två barn . Den ena ville åka och Fanny fick vara med.
Hon var sjunde himlen när den drog i gång och gunga och låta.
Det blev ett helvete när vi skulle gå sen. tyvärr.

Väl i bilen och på väg hem skrek hon som en gris. Tills hon somna.
Sov i en 20 minuter eller nått, fortsatte att skrika.
Jag vet då en sak, nästa karlstad resa åker jag själv.

Men lite saker blev det på ikea(som vanligt) och lite mer kläder åt Fanny.
Trotts att vi handla förra fredan på lindex i sunne!

Kolla de coooooola jeansen.
Har varit och dragit i dem varje gång jag är på Lindex.
Nu var de på rea så jag slog till!!!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-19 08:13:47

Å va cool fanny kommer bli i detta.

Ja du de e ingen lek med barn i affärer,nån gång går ju men bäst å åka själv.Kram

Kanske vi ska åka nån gång om det passar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela