Ida Henriksson

Laundry day

Publicerad 2011-06-13 21:36:09 i Allmänt,

Ledig idag. Så jag och Fanny har mest tagit det lugnt.
Men vi har också hälsat på Mormor/Morfar/Moster. Och sen en tur till fröken Engström.
fanny kom i säng vid halv åtta idag. Men det gör inte så mycket.
Hon var trött men nöjd. Tur nog är det aldrig några problem att få henne att sova.
Tur är väl det.
Har varit en riktigt bra dag ändå tycker jag.
När man jobbat helg så har man inte så stor lust till något när man är ledig.

Men lite nytta ska man också göra, eller hur?
Ja vår tvättmaskin har lagt av. (Fy fan)
Så fick boka tid i tvättstugan. Panik tvätta lite.
Så det är vad jag håller på med nu på kvällskvisten.

Imorn är jag också ledig. Men ska uträtta lite ärenden som inte Fanny kan följa på.
Så hon får vara på dagis en liten sväng. Skönt för henne också tror jag.
Då får hon leka av sig med sina kompisar. (Som hon tjatar om dagarna i ända!!)

Har kollat lite på schemat och insett att det står inte på förns man har semester ju.
Visst några veckor är det allt kvar. Men det går så fort. Går på semester v.28-v.30.
Hääärligt, hoppas verkligen på en fin sommar. Så man kan bada dagen lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela