Ida Henriksson

Egentligen ska man väl inte klaga.

Publicerad 2011-06-14 21:40:29 i Allmänt,

Sommaren är här och det är varmare. det finns inte ett unns till snö.
Du slipper att klä dig som en eskimå.
Ja nej sommaren är väl härlig? Eller?
Ja förutom att det har varit en regnskogshetta utan syre.
Men nu är det ju bättre. Mygg, getingar och andra kräk återuppstår och
finns överallt. Men än har man inte varit invaderad av dem.
För egentligen ska man väl inte klaga.
Sommaren är här och det är ialla fall 100ggr bättre än den isbitande kyla som
vintern har med sig varje år. Nej sommaren är bättre. Men trots det är det alltid något att klaga på eller hur?.
Man skulle kunna göra en milslång lista till varför. Men Jag tänkte skriva en liten lista om
varför jag tycker om sommaren:

  • Semester
  • Gå barfota
  • Jordgubbar
  • Bada frän morron till kväll
  • Plöjja sommarböcker
  • Varma kvällar
  • Grilla
  • Regn på varm asfalt
Ja det var min lilla lista.. Och det överväger allt.
Tur är väl det annars skulle det bli jobbigt!! :)
Men En sak till jag uppskattar hemskt mycke sen förra sommaren.
Är att ta med sig Fanny till badlandet och bara må gott. Plaska i vattnet.
Ja det är helt underbart. Särskillt när man får dela det med en sån underbar person som hon <3

Kommentarer

Postat av: Siss

Publicerad 2011-06-19 19:57:41

Tack syster<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela