Ida Henriksson

Burr..

Publicerad 2011-06-14 09:54:11 i Allmänt,

Usch var frusen jag är. Särskillt idag.
Har varit och uträttat ärenden. Är hemma igen. Ska försöka passa på
att plocka oc städa lite innan jag ska hämta Fanny.
Helst skulle jag vilja hinna vila också.
Blev sent igår. Alldeles för sent. Hämtade tvätten halv 12.
Sen blev det sängen, men man måste ju också läsa innan man somnar.
Lilla fröken drömde nog mycket inatt för hon var lite vaken. Men ingen fara.
Bara att stoppa om och gå ut.
Men det känns när man har varit upp även om det kan bara bli en gång.
Annars har hon sovit lugn och som en stock hela kvällen och natten. Skönt!

Ikväll, om jag hinner , har tid och ork. Ska jag försöka måla.
Måste verkligen ta tag i tavlan igen. Den står där och stirrar på mig!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela