Ida Henriksson

Att komma ihåg att man glömt någonting är ett framsteg.

Publicerad 2011-06-21 00:18:36 i Allmänt,

Minnet är bra men kort...
Osv..

Ja finns många ordspråk på hur glömsk man kan vara.
Men idag handlar det väl mest om ovana. Träning ger färdighet?!
Ja ialla fall. Första morgon passet på jobbet, på jag vet inte hur länge.
Gick väl inte så bra som jag hoppats. Men man lär sig av sina misstag...
Nej nu får jag ge mig med ordspråk.. hehe.

Jaja jag får ta nya tag nästa gång. För det blir fler gånger jag ska jobba morgon denna sommar.
Hemstk skönt har det varit att komma hem i rimlig tid. Framförallt att få en eftermiddag tillsammans med
min dotter. Hon var helt slut när jag hämtade henne på dagis.
Så det blev väl inte så mycket mer än mys idag.
Men det duger gott för mig, bara jag får tid med henne <3

Har målat lite nu på kvällskvisten, har väl gått sådär. Jag har noll inspiration.
Men vill måla. Och då är det frustrerande.
Så nu ska ajg gå och lägga mig, ladda batterierna.
Försöka på nytt imorn.
Är ledig ialla fall. Sen är jag inte ledig förns nästa tisdag. Monstervecka framför mig!!! :)

Ja men Godnatt då. Vi får väl hoppas att jag uppdaterar här ite oftare nudå!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela