Ida Henriksson

Allergi.

Publicerad 2011-06-14 21:19:28 i Allmänt,

Fy Fan ta den som kom på att man ska vara allergisk.
Ett rent helvete.
Får ringa VC så de kan skriva ut recept på Tavegyl(stavning?).
Så tidigt som det börjat i år brukar det inte göra.
Men det beror väl på värmen som varit.
Tur nog hade jag lite kortisonspray hemma. Får duga så länge.

Ja jag har ju varit ledig idag.. Mycket skumt har det kännts.
Hämtade Fanny på dagis vid 14. Hon var glad att jag kom och skulle med direkt hem.
Mitt hjärta. Trött har hon varit också, och det resulterade i att hon varit hemskt myssjuk.
Passat mig perfekt idag. Och hur underbart är det inte när ens barn kryper upp i famnen och
bara vill lägga huvudet mot axeln och gosa. Man smälter inte bara lite!!!
Älskar min dotter så högt så det går ej att beskriva.

Vi var ner en sväng till mappa och hämta en bilbarnstol som Farmor
ska låna imorn när jag jobbar kväll. Känns alltid lite tungt att jobba kväll och gå miste om
en eftermiddag med min fröken.
Men måste man jobba så måste man.
Ser fram emot sommarschemat. Fått en heldel dag tid.
Det enda jag önskar är att jag fått vara med och
se lilla fröken dansa runt midsommarstången för första gången.
Ja men allti i världen kan man inte få!!
Men som sagt mycket mer dagtid än jag har annars. Så mycket enklare det ska bli.
:) (tack)

Nu ska jag ta en dusch. Sen fortsätta slappa i soffan. Är så trött av denna allergi ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela