Ida Henriksson

Wohoo

Publicerad 2011-07-20 00:09:56 i Allmänt,

Jag blir helt överraskad över mig själv när jag får riktig städlust.
För då kan jag städa hela dagen och heslt hela natten. Det är då det är roligt att städa.
Trist nog är det allt för sällan man har sånt lust.

Så idag är hela vardagsrummet i ordning med nya hyllor och grejer lite ommöblerat.
Blev ett litet avbrott på eftermiddagen då vi for till Syster Yster för att fira hennes födelsedag.
Men det är man lätt värd.
När jag och Fanny kom hem så blev det bingen för hennes del.
Och tvättstugan för min. Har tvättat alla kuddfodral till soffan. Mindre roliga med det är att när jag skulle av med dom
stod jag i ett moln av dun. Det såg ut som om jag plockat en gås. :)
Men rena är de nu och soffan ser så gott som ny ut.
Badrummet fick sig en jävla omgång. Så nu är allt taget utom taket. Men det kan man väl få hoppa över?
Himla skönt när det är klart. Är också imponerad av Fanny som sovit sig igenom mitt stök nu på kvällen.
Linus han åkte efter Josses kalas till Bjälverud för att fortsätta sitt bygge på folkracebilen.
Det går framåt måste jag säga. Är ni nyfikna på hans pyssel kolla in hans blogg, Här!

Imorgon ska jag försöka hinna med att piffa till hallen också innan sköna bönan Setherberg kommer på besök.
Kul att träffa henne <3

Och nu blir det i princip sängen, läsa lite och sova.
Inte världens roligaste inlägg men va tusan, alltid något!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela