Ida Henriksson

varförskadetvarasåsvårtmedenrubrik?

Publicerad 2011-07-14 20:54:23 i Allmänt,

Idag fixade vi till lite i Frökens rum. Hon fick hyllan vi haft i vardagsrummet.
PLus att det möblerades om lite. Och jag är nöjd. Nu är det egentligen bara lite små piff kvar.
Någon lampa som ska upp, några krokar och kanske hyllplan.
Med det sistnämnda kanske inte behövs nu :)

Lite seg dag idag, men en rätt bra dag. Har haft lite huvudvärk nu på eftermiddagen/kvällen(igen).
Börjar på att bli aningen drygt. Kanske ska ta att kolla upp detta!
Jaja inte så mycket värt att veta kanske.

Imorgon åker jag och Linus till Falkenberg. Vi ska se på revy. Gubben fick biljetter i 30års present.
Ska bli skönt att åka i väg bara jag och han om än för en natt.
Fanny ska få sova hos "mormor & mormor & Fiin".
Det ska nog gå hur bra som helst. Vi var där en väng idag och då tyckte Fanny att mormor och Josse skulle dansa
på gräsmattan hemma. Precis som de dansade runt på midsommar. Så gulligt. Man fick sig ett gott skratt ialla fall.
Så hon kommer bli väl omhändertagen med dans och sång och annat där när vi är borta. Alltid tryggt att veta.

Försöker måla lite också. Började på en bild igår, som jag tyckte var bra då. Men nu vet jag inte.
Typiskt när jag inte avslutar en bild direkt. Jag tröttnar. Blää.
Får se om jag fortsätter eller börjar på en ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela