Ida Henriksson

Packmopedsturnen

Publicerad 2011-07-26 12:38:41 i Allmänt,

Igår kväll åkte Jag, Linus och Fanny iväg och titta på Packmopedsturnen.
Mamma, Pappa och Josse var också där. Plus Britt-Inger och Håkan.
Så vi var samlade nästan allihopa.
Stämningen var underbar, trotts det gråmulna vädret. Och när allt drog igång var jag fast.
Plura, Pernilla, Dregen, Göran och Per.. Det var en samling av begåvade människor.
Men så enkelt och hur roande som helst. Jag fick höra de låtar jag önskade att de skulle
spela och mer där till. Kan man mer begära av en kväll?!
Fanny var nöjd hela kvällen, dansat och härjat. Blir så stolt över att ha en sån underbar dotter.
Och andra i publiken påpekade att hon var så snäll och nöjd, då sträcker man på ryggen ännu mera.
Ja det var en lyckad kväll igår. Värt varenda krona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela