Ida Henriksson

Good Weekend.

Publicerad 2011-07-17 21:27:33 i Allmänt,

I fredags styrde jag och Linus bilen mot Falkenberg för att se Pang på Pensionatet.
Resan gick fint ner. Revyn var toppen, Dag-otto är ju för frän och rolig.
Vi stannade över natten. Och dagen efter åkte vi till Ullared. Oskulder som vi va.
Helt oförberedda. Glatt överraskad över att det inte var kö in.
Men massor av hysteriska människor fanns det gott om på insidan.
Vi tog oss igenom lite smått panikslagna. Lite grejer blev med hem.
Ja, vi överlevde Ullared. Och Linus vill nog aldrig mera dit. Jag kan inte bestämma mig för
vad jag tyckte. Men detta är något man inte gör varje dag alltså. Jisses.
Sen bar det ialla fall hemåt. Väl hemma var vi trötta som as.
Och vi hämtade en trött gumma hos mappa.
Som också haft en toppen övernattning där.

Idag har vi tagit det lugnare. Myst och varit på promenad. Vi har en speciell runda där
Fanny kan springa lite utan risk för en massa trafik. Det finns också mycket gott efter vägen.
Smultron och blåbär. Fanny har nog proppat i sig 2 dl smultron. Hon var helt salig.
Lovely<3

En jätte bra helg ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela