Ida Henriksson

Wehhouu

Publicerad 2011-01-06 00:21:12 i Allmänt,

Linus har köpte en gitarr på tradera, så nu håller jag på att lära mig.
Spela alltså.
Kul är det jag kan alla(Ynka 3) ackord till "Three little birds" , Bob Marleys låt.
Stolt. Nu är det bara att få lite flyt på det.
Detta lärde jag mig nu ikväll :)
Inte illa pinkat, tycker jag!

Jag har jobbat till halv tio ikväll. Var lite mer flyt på folk än vanliga onsdagar.
Så tiden gick ju bra mycket snabbare.

Starx blir det sängen. Ska jobba 13-20 imorn,
17-20.15 på fredag,
9.30-16 på Lördag och
16-21.30 på söndag.
Hela mitt lilla schema denna vecka.

Ja det var väl allt! Natti - Natti :)

Kommentarer

Postat av: Victoria

Publicerad 2011-01-06 08:47:37

Å va kul,då kN DU SPELA PÅ PERSONALFESTERNA .

lOVAR FIXA SÅNGHÄFTEN!!

kRAMIZ

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela