Ida Henriksson

VAB

Publicerad 2011-01-25 22:38:04 i Allmänt,

Det blev en dag till hemma för Fanny. Gick på magkänsla om att det
inte riktigt var 100 med henne. Hon har dock ingen feber. Men hostar och snorar.
Och imorn börjar jag sent så Linus kommer och avlöser mig vid 15 tiden.
Då blir det ännu en dag hemma för henne.
Men hon ska ju få vara på dagis torsdag och fredag ialla fall. Om inget särskillt händer.

Vi har busat och pullvrat omkring här hemma.
Ätit bättre idag än i helgen.
Skööönt.

På fredag ska jag och Mamma åka till Karlstad. Hoppas det verkligen blir av nu.
Skulle va så himla kul :) <3

Nu ska jag ta en dusch. Snart dags för sängen.
Har börjat på en ny bok som jag fick i julklapp. Rätt kuslig o konstig.
Ajvide som vanligt. Lilla Stjärna.
Har nu alla böcker av honom. Fast nu ser jag att det kommit ut en ny.
Så det blir väl till att plöjja den med :)

Har varit dåligt med lästips från min sida.
Får se om jag orkar få tummen ur och lägga upp något här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela