Ida Henriksson

Jag är helt sluuuuuut!!!

Publicerad 2011-01-10 19:08:49 i Allmänt,

Fick hoppa in extra på jobbet idag. PÅ brödet.
Och idag börja vi (jag) göra semlor för första gången i år.
Puh mycket mer att göra än vanligt alltså.
Och särskillt när man är lite "ny" än... sen mammaledigheten.
Men det har väl gått så bra det kunnat. Mycket jag skulle velat hinna idag men det
gick bara inte. Klockan blev tio över 4 innan jag stämplade ut och ilade till Frökens dagis.
Imorn blir det också ett intensivt och lååångt pass..
Ska börja en och en halv timme tidigare; 6.00.
Ska städa och ordna. (Hoppas på en hjälpande hand imorn)

Jag är inne på min 6:e jobb dag(i streck). Och jag kommer jobba 3 dar till innan jag är ledig igen.
Om jag är slut nu hur slut kommer jag inte vara när jag gjort mina 9 pass?
Men tur nog blir det en liten fetare lön.

Så nu ikväll ska jag endast ladda batterierna. Och komma i säng i tid.

Kommentarer

Postat av: victoria

Publicerad 2011-01-10 20:09:30

Stackars dig gumman,det e slitsamt att hinna med allt .

Har varit på bröd för länge sen så jag vet å semlor sen ,hoppas någon hjälper dig.Hoppa i säng tidigt så ses vi morgon .

kramizar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela