Ida Henriksson

Åter till vardagen

Publicerad 2011-01-03 11:56:09 i Allmänt,

Jul & Nyår är över, och det är skönt tycker jag.
Man kommer ur sina rutiner allt för mycket.
Klart det är mysigt med jul, och ta det lugnt osv.
Men bäst är det väl när vardagen går och allt fungerar, mattider, sovtider.. osv.

Så vad har jag för mig idag?
Diskar, städar och tvättar.
Kul? Nej men det behövs. Dessutom är det skönt när det är gjort.
Men tar en liten paus så Fanny får sova i lugn och ro.
Hon har varit kingig med att sova på dagen de senaste dagarna.

Saknar att iLinus inte hemma och är ledig. Det var så skönt att ha han hemma.
Men jag får längta till nästa vecka. Då jag är ledig helgen. Helgen som kommer ska jag jobba.

Sjukt intressant inlägg?
Inte särskillt men det är så det serut nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela