Ida Henriksson

4 år snart.

Publicerad 2011-01-17 19:39:37 i Allmänt,

Snart är det den 30 Januari , då har jag bloggat i 4 år.
Inte dåligt. Kan knappt förstå att tiden gått så fort.
Jisses. Hunnit bli endel inlägg, och mycket skit :)


I helgen har jag legat i feber. Mindre kul.
Typiskt när man äntligen är ledig och får göra, och har tid att göra som
man vill ovh vad man vill jag DÅ ska man vara sjuk.
Så det har inte varit den bästa helgen kan man lugnt säga.

Imorn börjar jag jobba igen; 6 dagar.
Rätt varierande denna vecka, både dag och kväll. Skönt!.

Har börjat måla lite. Men det är lite segt än. Måste lura fram inspirationen.
Det går sakta men säker framåt. Får se om den åker upp något på bloggen.
Men har väl endel "gammalt" som inte jag visat än tror jag.. Får rota lite och se.
Först måste kameran laddas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela