Ida Henriksson

Tooooorssdaaag!!!!!!!

Publicerad 2011-02-10 14:08:45 i Allmänt,

Idag kommer Linus hem. Så himla skönt.
Min rygg håller på att gå sönder känns det som.
Voltarengel säger jag bara!

Det är snöstorm typ, och det suger fan hårt!
Vill inte ha mer snö ju! Vill ha vår, känna att solen värmer.
och slippa den jävla vinterjackan och vinterskorna.
Usch fy. Fanny håller nog stenhårt med. Hon tycker det är skittrist att dra på alla
ytterkläder.
By the way, hon är mycket piggare idag.
Ätit bättre. Men jag kör i härdigt på majsvälling ett tag till.

Imorn ska jag jobba, blir i bageriet och sliter.
Hoppas inte det blir allt för rörigt imorn bara.

Igår kväll så målade jag min första bild på, jag vet inte hur länge.
Den blev helt okej. Så nu bör jag ladda kameran och visa den, eller?
Har också lite gammalt som jag kan visa också.
har så mycket bilder nu så jag ahr ingen aning om vilka jag lagt upp eller ej.
Spela roll.. :) Ni får vänta ett tag till på att jag visar min nya bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela