Ida Henriksson

Planering

Publicerad 2011-02-08 20:00:00 i Allmänt,

Stackars Lilla Fanny. Hon är så dålig. Trodde det börjde på att vända igår.
Men där trodde jag fel. Idag har hon sovit massor och varit slö, senare på eftermiddagen
har hon spytt  2ggr och varit lös i magen.
Imorn ska jag ringa Bvc om inget är bättre. För nu tycker jag hon borde ha blivit friskare.
Vi var ute en sväng på torsby idag och gjorde några ärenden.
Sen har vi varit hos mappa och tagit det lugnt.

Förövrigt så förbereder jag inför Linus födelsedag. Han blir 30 på måndag, så vi ska fira honom
på söndag.

Håller ni inte med om att det är kul när andra fyller år. Att fixa presenter som de önskar sig.
Och göra deras dag till den bästa.
Och nu när min älskling fyller jämt blir det ännu mer speciellt.
Jag skulle kunna lägga ner hur mycket pengar som helst på hans dag.
Jag förstår inte på folk som inte gör så här för sina nära och kära.
Deras stora dag och det är då man kan ge dem något mer personligt.
ju äldre man blir desto mindre firar man din födelsedag men när man fyller jämt
så tycker jag man kan göra / ge det lilla extra liksom.
Det är pinsamt de som bara ger bort en massa onödigt skit.

Så därför ska jag göra Linus dag så bra jag kan.

har ännu en födelsedag som snart står för dörren och det är mammas.
Hon fyller också jämt. 2 av( 5 )de viktigaste födelsedagarna på hela året är nu :)

ja som sagt jag planerar och pysslar och fixar ;)
Såååå kul ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela