Ida Henriksson

Piggare.

Publicerad 2011-02-12 23:14:38 i Allmänt,

Tack gode gud för att jag är piggare nu.
Ett tag idag trodde jag nästan att jag höll på att få ett återfall av magsjukan.
Nej usch och fy.
Med lite mat nu på kvällen mår jag mycket bättre.
Sköönt.
För imorn ska vi fira Linus 30 årsdag. I och med att han åker till köping måndag morgon.
Då hans egentliga födelsedag är. Ja, han är född på alla hjärtansdag. Ett riktigt kärleksbarn.
:) Och världens finaste.

Jag är glad att vi ändrade från idag tills imorn med att fira honom, med tanke på att jag varit sjuk.
Linus och Fanny är väl inte heller kuranta. Förkyldning som härjar hos dem.

Blir väl film en liten stund till innan läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela