Ida Henriksson

Onsdagen den 23 Februari

Publicerad 2011-02-23 11:42:12 i Allmänt,

Idag börjar bokrean på Toria. Det kliar i mina fingrar att fynda bra böcker.
Borde kanske åkt ner nu och kikat. Men va fan jag börjar 15.30 och har ingen lust att
vara på jobbet 2 ggr idag.
Dessutom får jag försöka hålla mig till lönen kommer.
Men man kan ju alltid lägga undan?!

Har varit och lämnat Fanny på dagis. Idag ska mormor & morfar hämta henne.
Gjorde de igår också. Hon var sprudlande glas när de kom. De sa till och med
dagis fröknarna. Sötnöten kan göra den gråaste dagen helt underbar!
Vi båda har sovit som stockar i natt. Skönt.
Pigga och glada imorse. Fanny och jag plocka i och ur diskmaskinen innan dagis.
Vilket hon tycker är rätt kul.
Blir lite jobbigt när hon plockar ur det som ska in.
Men men hon är mycket intresserad alla fall.

Jag bör plocka ihop lite, slänga mig i duschen och få mat i magen.
Men det tar emot. Ingen lust alls. Skulle gärna ha varit hemma med Fanny idag.
Fint väder. då skulle vi ha tagit en tur i pulkan.
Men man kan inte får allt man vill, eller hur?!

Är hemstk sugen att måla också. Sånt här väder ger mig inspiration och lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela