Ida Henriksson

Lååång dag.

Publicerad 2011-02-15 21:33:46 i Allmänt,

Idag har det varit en lång dag både fysiskt och psykiskt.
Puh. Det gjorde ont i mig idag när jag lämnade Fanny på dagis 9.15 medveten
om att hon skulle få vara där tills senast 19.30.
Så jag har varit spänd och ångestfylld idag.
Tur nog har dagen gått fortare än väntat. De sista timmarna var lite dryga.
Men som vanligt oroat mig i onödan. Det hade gått hur bra som helst.
Så nu funderar jag på om jag ska fortsätta ha henne på kvällis ialla fall på tisdagar.
Men Det kommer aldrig bli kvällis senare än som idag.
De dagarna jag jobbar till 21.30 får jag ordna barnvakt.

Så nu är jag helt slut idag. Och mycket stolt över Fanny<3.
Men också JÄVLIGT förbannad på de jävlarna som bryter sig in på dagiset
gång på gång och förstör och stjäl. Fyy faan.
Såå trött på folk som beter sig som svin.
Fattar de inte att det är barnen som får lida för det.
usch och fy vad trött jag blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela