Ida Henriksson

Konstig natt.

Publicerad 2011-02-16 11:28:19 i Allmänt,

Jag gick och la mig mycket tidigare igår än vanligt.
Men inte fan kunda jag somna för det, efter lite trulls runt i sängen somnade jag väl.
Men vakna någon gång inatt bara så där, sen vakna Fanny en sväng tidigt i morse innan det ljusnat.
Drömt tror jag. Sen vakna jag igen och undra va kl va.
Fan jag ska nog inte lägga mig tidigare jag blir helt vilsen.
Så är det i princip varje gång jag ska i säng tidigt.
Trist. Men ett positivt är att jag är rätt pigg idag.
Men lite tjock i halsen, undrar om jag ska få den förbannade förkyldningen som
Linus och Fanny haft?
Har varken tid ork eller råd att vara sjuk mera denna månad.

Har lämnat Fanny på dagis. Så nu ska jag plocka ihop lite och sen göra mig i ordning.
Första jobbrelaterade blir ett möte på Niwa kl 15. Sen när de är klart ska jag jobba till 21.30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela