Ida Henriksson

Idag har jag och Fanny...

Publicerad 2011-02-14 20:57:56 i Allmänt,

Varit och hälsat på mormor& morfar.
Tog en fika och sen gick vi och gjorde några ärenden på torsby.
Fanny fick en ny boll. Som hon (sträng som hon var) skulle ha i pulkan.
Vilket resulterade i att den for i väg ibland.
Kunda nästan ha fått sprungit hela järnvägsgatan om jag haft otur.
Ja men hon var nöjd ialla fall.
När vi kom tillbaka till mormor & morfar, fick hon mat.
Och hon åt allt alldeles själv med skeden. Och jävlar vad hon lassade in lilla pyret.
Gick så himla bra.
Sen fick hon lite efterrätt på det, solskensfrukter med youghurt.
Fanny tyckte också det var himla roligt att få diska med mormor.
Hon var inte bara lite blöt. Men kul hade hon. Nu vet jag också hur jag ska göra om
hon ska pimpla vatten lite extra. Hon drack så hon var alldeles stin om magen.

Tidigare tog vi en liten tur upp på övervåningen och var mycket farcinerad över deras badrum.
Och dusch med glasväggar. Såå hon fick faktiskt duscha där sen. Jätte häftigt tyckte hon.
Inte alls lika kul hemma, med dusch draperi och badkar.
mycket roligare med stengolv och glasdörrar.
Min lilla piga.

Hon somnade verkligen gott sen när vi kom hem. <3
Sköönt, när inget krånglar.

imorn ska hon vara på kvällis för första gången. Ska testa och se hur det går.
Blir till halv 8. Går det inge vidare så får jag försöka att ändra schemat de gånger det kör ihop sig
med barnvakt :)
Men jag tror det går bra. Det är lite synd bara att hon inte kommer i säng i vanlig tid.
Men men...

Nej nu ska jag se klart på filmen, slappa lite och göra i ordning det sista inför morgondagens jobb!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela