Ida Henriksson

Fredagen den 25 februari

Publicerad 2011-02-25 19:05:36 i Allmänt,

Ledig idag. Helt underbart.
Har gjort lite ärenden idag. Bland annat synundersökning.
Hade inte varit där sen 2007, inte trodde jag att det var så längesen.
Jag var i stort behov av det. Förut behövde jag aldrig hålla reda på höger och vänster
lins till ögonen. Men nu måste jag det. Ser sämre på högerögat.
Men det var vad jag misstänkte.
Så nu är det ordnat!

Fanny har fått lite nya böcker från årets bokrea.
Det var mer barnböcker i år än tidigare. Och mindre med vuxenböcker.
Både bra och dåligt. jag skulle gärna åkt till Karlstad och kikat där men, ORKA!
Skulle vilja handla böcker mest hela tiden.
Tycker det är det är det finaste man kan få och ge.
Särskillt om det är en önskad bok.

Mys ikväll med Linus idag.
Så nu ska jag njuta med hela helgen framför mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela