Ida Henriksson

Då var födelsedagsfirandet avklarat.

Publicerad 2011-02-13 19:39:49 i Allmänt,

Imorse trodde jag nästan att vi skulle bli tvugna att ställa in.
Mådde inte såå bra.
Men det var bara att bita ihop och köra på.
Som tur är har man världens bästa Linus som pysslar och fäktar om inte
en annan orkar.
:) Det blev lyckat. Och nästan alla kom.
Fullsatt ialla fall. Och gott var det med smörgåstårta & vanlig tårta.
Mmm.. Fanny gillade mest allt som var brunt och sött. Kakor och choklad. Söt nöten.

Av mig fick Linus en Draught Master från OBH Nordica, och nästa helg ska han inviga den.
och för er som inte vet vad det är så är det en ölmaskin typ :D
Tror han, hopaps han är nöjd ialla fall.
Mitt hjärtegull.

Tråkigt nog åker han imorn. Hade önskat han kunde vara hemma hela nästa vecka.
Älskar honom så mycket, och det blir så tomt när han åker.
Ska slappa i soffan nu. Sköööönt!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2011-02-13 20:09:02

Gillar din bloggdesign :)

Postat av: yasmine modell fru och mamma

Publicerad 2011-02-13 20:21:28

snygg blogg

vore jätte gulligt om du kunde rösta på min lilla Dennis http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/alla-tavlingsbidrag/index.xml?view-id=41529

Postat av: lowe

Publicerad 2011-02-13 20:23:00

cool blogg! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela