Ida Henriksson

Äntligen TORSDAG!

Publicerad 2011-02-24 08:15:21 i Allmänt,

Uppe före tuppen idag.
Fanny var inte glad på mig när jag väckte henne kvart över 6.
Hon vill också sova länge som mig.
Men jag var tvungen att infinna mig på jobbet 07.00 sharp. För att vara
med på en liten brandövning. Välbehövligt. Fräscha upp minnet lite.
Det är så enkelt att stå där och lyssna och få allt visat typ men sen när det verkligen gäller
är det värre. Allt känns klart nu. Men frågan är om man får en blackout när det går igång?!

Idag kommer Linus äntligen hem. och jag gör ett sista pass idag innan det är helg.
4 dar är jag ledig nu. sköööööööööönt!
Har lite saker som ska göras i helgen. Imorn ska jag till optikern. Borde ha kollat mig
för längesen men har inte blivit av bara.
På lördag ska jag och Linus på revy. Hoppas det är bra.
Mamma har lovat att ta hand om Fanny på kvällen så allt är ordnat!. :)

Ja nej, nu blir det lite frukost. Och kaffe, eller cappuccino..
Längesen jag drack det nu. När vi var i Italien med klassen var det dagens frukost typ :)
I två veckor, och flera gånger om dagen!.
GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela