Ida Henriksson

Alla hjärtansdag.

Publicerad 2011-02-14 13:14:39 i Allmänt,

Jag har världens underbaraste sambo.
Igår kväll när alla hade åkt. Och han skulle ner till torsby för att byta några biljetter.
Köpte han med en bukett med röda underbara rosor till mig.
Jag smälter när han gör så.
Jag blir knäsvag och bubblig i bröstet.
Ååååh vad jag älskar den mannen.
Han sa till mig när han gav mig rosorna.
- Det är ju alla hjärtansdag imorn..(och menade på att då är han inte hemma)

JAG ÄLSKAR DIG LINUS.
Ingen får mig att må så bra som det du gör.
Du är mitt allt, du gör mig lycklig,
Du är allt jag drömt om.
Jag är din föralltid <3

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-02-14 16:35:17

Fy vad orättvist!

Postat av: Sofie / komigensofie

Publicerad 2011-02-14 17:57:41

sv: Tack så jättejättemycket! :) Roligt att höra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela