Ida Henriksson

Torsdagen den 29 December 2011

Publicerad 2011-12-29 19:43:28 i Allmänt,

Nu är det inte många dar kvar av året.
Detta år tycker jag har försvunnit i en gris blink!
Och det gör väl inte så mycket. Särskillt när man är gravid.
Och nu är denna tunga mage snart borta. Eller ja inte direkt men mycket försvinner
när förlossningen är förbi!
Och framför allt så kommer all vätska försvinna. Det är tur det. Annars skulle jag börja punktera mig själv.
Eller nått liknande!!!!
Jag är sååå redo för nästa lilla liv. Kom ut!

Idag har jag och Fanny varit helt ensamma några timmar och det har gått bra. Mycket bra.
Linus var hemma en sväng i morse och hjälpte mig. Senare på eftermiddagen så kom mamma och Josse
förbi på en fika och lite lek med Fanny. Himla trevligt.
Imorgon åker Josse igen :( Super trist. Men hon kommer väl snart hem igen hoppas jag :)
Annars kan det bli jobbigt tror jag!
Har inte hunnit träffa henne mycket på dessa dagar hon varit hemma. Men det är så ibland.

Imorgon får vi se vad dagen erbjuder. Möjligtvis ska vi till svärfar på mat om inte det blir något
särskilt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela