Ida Henriksson

Torsdagen den 15 December 2011

Publicerad 2011-12-15 23:47:53 i Allmänt,

Ursäkta för den urusla uppdateringen.
Har varit så mycket under veckan. Orkar ej ta upp det,
vill inte ta upp det.. än.
Njuter bara av att vara hemma med min familj. Njuter av att ha världens bästa familj.
Utan er ( Linus & Fanny) vore jag ingenting. Tur jag har er..

Idag har jag tagit det mycket lungt. Sovit en hel del. Vilket behövdes.
Ja jag har väl plockat lite i kläder. Har stått still med de ett par dar.
Men behöver inte jäkta något. Allt är här. Lägenheten är tom och städad.
Nu ska vi bara bli av med den!

Imorn ska jag till BM. Sen blir det mamma och Fanny dag. Var så längesen känns det som.
Hon har haft ett par långa veckor med flytt och allt.
Nu blir det bingen, ska fortsätta läsa på den nya Kepler boken jag lånat av pappsen.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela