Ida Henriksson

Tisdagen den 6 december 2011

Publicerad 2011-12-06 11:39:19 i Allmänt,

Inatt var det jobbigt. Vakna varje gång jag skulle vända på mig.
Värkte så hemskt.
All svullnad är inte så himla roligt det heller.
Mamma var hit igår med nya stödstrumpor åt mig. Skönt men det behövdes typ våld för att få
på dem. hehe Hon tyckte mina ben såg bedrövliga ut.

Igår var jag till BM och min mage är också hemskt svullen så mitt SF mått blir så fel.
Känns måttligt roligt. Fick order om att dricka citronvatten för det skulle tydligen vara
lite vätskedrivande. Ska tillbaka på extras kontroll på fredag. Så får vi se vart allt där i väg.
Har ju ingen lust att åka till Karlstad igen. Tur nog var alla mina andra värden väldigt bra.
Så fortsätter det så är det väl ingen fara. Men det kan ju inte vara så särskillt hälsosamt att
svälla så här?! Om inte annat väldigt jobbigt!

Idag ska jag som vanligt plocka lite här i huset. Börjar på att bli mindre rörigt nu.
Det går sakta men det får ju ta den tid det tar!
Blir så himla nöjd över allt. Trivs som bara den. :) Det är väl huvudsaken!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela