Ida Henriksson

Summa Summarum 2011

Publicerad 2011-12-30 15:00:40 i Allmänt,

Summerar året lite lätt! Om ni är intresserade.. :) Det blir nog mer nästa år förmodar jag.
Med bebis och hela baletten.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
Jag och min Linus köpte hus. :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Hade inga nyårslöften detta år. Mer inställd på att jag ville bli gravid igen. Eller rättare sagt ville jag och Linus ha ett barn till!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Japp! Jätte kul..
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej det gjorde de inte som tur var. Även om det är många som man känner till som dött. Lika tråkigt ändå!
5. Vilka platser besökte du?: Åh det är inte så många platser i år :) Karlstad, Sunne, Falkenberg och Stenungsund.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?: Bebis nr 2? hehe Nej men det är bra om den vill vänta tills det är ett nytt år. Även om jag är rätt trött på att vara gravid nu. Annars tycker jag inte att jag saknar något.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?: 1 December för då blev huset våra och vi fick flytta in. Vilken underbar känsla. Och såklart datumen runt bebisen; Positivt grav-test, UL osv.
8. Vad var din största framgång 2011: (Pass)
9. Största misstaget?: (Pass) Kommer inte på något..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Njaaa inte sjuk direkt, men det har varit en hel del problem gällande graviditeten nu på slutet. Blev inlagt på sjukhuset med misstanke om havnadeskapsförgiftning..
11. Bästa köpet: HUSET!
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Huset!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja som omvanstående svar. Att vi äntligen fick vår dröm. Och slippa bo i lägenhet!!!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?: Bob Seger & The silverbullit band - Old time rock 'n' roll.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Tror jag har varit mer ledsen. Men det är väl också pga hormonerna som spökat i kroppen. Men har ju också haft många bra stunder också.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Njutit.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Oroat mig.
18. Hur tillbringade du julen?: Svärmor på julafton, och mappa på juldagen.
19. Blev du kär i år?: Kär på nytt i samma person. Linus har varit ett enormt stöd detta år.
20. Favoritprogram på TV?: Project Runway.. Följer nästan inget på tv längre. Bara glömmer bort det.
21. Bästa boken du läste i år?: Jisses har läste så himla många bra böcker i år. Men jag tar nog den senaste i sånna fall: Lars Kepler - Eldvittnet.
22. Största musikaliska upptäckten?: (Pass)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Ååh detta år rata jag min födelsedag. Jag ville inte bli firad. Blev väl det ändå till viss del. Men lite mildare än tidigare.
25. Något du önskade dig men inte fick?: Neeeej, inte om det hänger ihop med ovanstående fråga. Om det överlag, så är det nog en mer njutningsfull graviditet.
26. Vad gjorde du på din födelsedag?: Minns inte faktiskt. Men det var nog inte mycket!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Fortfarande detta med graviditeten. Hade ju gärna velat att det varit mindre med problem.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Haha jaru, säg det.
29. Vad fick dig att må bra?: Min dotter och min sambo.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Ja man dregla ju lite lätt över Dregen på packmopedsturnen.
31. Vem saknade du?: Min syster, när hon är borta i Gbg. Men nu har hon varit hemma ett par dar över jul och jag har fått mig en dos. Så jag klarar mig ett litet tag till.
32. De bästa nya människorna du träffade?: Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela