Ida Henriksson

Onsdagen den 7 december 2011

Publicerad 2011-12-07 22:53:48 i Allmänt,

Jag ska alldeles strax gå och knyta mig.
Imorgon ska jag upp tidigt och till vårdcentralen.
Inte ett dugg motiverad faktiskt.
Ska göra en sån där jävla glukosbelastning.
Så vidrigt äckligt så det är inte sant. Jag fick prova att göra den
när jag gick med Fanny, men jag klara inte av att dricka skiten.
Tvivlar på att det ska gå denna gång heller. Men är i princip tvingad att gå dit.
Även om jag "misslyckas". Nej fy för sånt.
Det är synd att man inte kan få ta det på annat sätt här i Torsby än. I karlstad
kan man få det intravenöst. Hellre det skulle jag villja säga.

Vad jag gjort idag? Jaru, vilat endel. Plockat i mina målar och pysselgrejer.
Sorterat  och ordnat :)
Sen har jag kokat chokladkola nu på kvällskvisten. Hade tänkt göra en sats till men orka inte.
Kanske imorgon om jag orkar då?!
Krafterna tar slut så fort i kroppen.

Har haft endel sammandragningar ikväll. Och de har hållit i sig så länge varje gång.
Men ingen smärta. Så det är nog bara träning som magen dolar med.
Hoppas jag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela