Ida Henriksson

Och så var snön borta!

Publicerad 2011-12-23 11:56:33 i Allmänt,

Så roligt var det. hoppas att det skulle kunna komma några flingor innan julafton.
Men det är väl högst osannolikt!
Jaja det firas jul ialla fall...

Har pysslat ihop lite julmat här hemma tillsammans med Linus.
Så vi tjuvstartade förut. Mmm gott!
Men det tog musten ur mig totalt. Fick lägga mig och vila efter maten.
Min nacke spökar så fick huvudvärk på det. Lovely. Men inte så farligt som det brukar vara ialla fall.
Har även varit till BM idag och kollat lite prover och trycket. Såg mycket bra ut. Men hon tycker att
jag ska be om att få bli igångsatt. För att jag är så svullen i kroppen och så vidare.
Kan väl tala om att jag dragit på mig havandeskapsförgiftning. Men en lindrigare variant.
Låg inne i Karlstad för någon vecka sen. Men bara ett par dar. Men nock jobbigt det.
Just därför är jag helt slut i kropp och knopp och vilar mycket.
Och att jag ska bli igångsatt. Men ska till Speciallist MVC på tisdag och prata med dem.
Min BM vill att jag ska be så om en igångsättning. Visst vill jag det. Och egentligen har jag ingen ork
kvar i kroppen för att fortsätta graviditeten. Totalt nergådd. Men på tisdag är det den 27 och jag känner att
det är ett par ynka dagar kvar på året. Och kanske i stället ska hoppas på att jag orkar härda ut till 31.
Men vi får se. Inge kul detta längre. Vill bara få min kropp tillbaka. Och bebisen på utsidan.
Så nu har man sagt det. Inte så många jag berättat det för. Ingen hemlighet direkt men orkar bara inte
tjata om det med varenda person jag möter.

Nu snart ska jag och gubben mysa i soffan, och spela lite bingolotto.
Riktigt kul när det är uppesittarkväll.
Imorgon ska vi till svärmor och fira jul. Med tanke på mig så blir julen uppdelad på två dagar.
Så vi ska fira hos min moder på Juldagen. Hoppas det blir TVÅ lungna och fina dagar.
Jag ser faktiskt fram emot att fira jul i år. Se Fannys min när hon får alla julklappar. :)
En unges lycka är obetalbar!!!!

Så jag hoppas att ni alla där ute får en underbar jul ni med.
Och ett Gott nytt år ( Om jag inte hinner skriva mer 2011).


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela