Ida Henriksson

Lista!

Publicerad 2011-12-22 14:19:47 i Allmänt,

Hur och med vilka ska du fira jul i år?
I år kommer jag, Linus och Fanny vara hos Svärmor på julafton. Sen på juldagen ska vi till min
mamma pappa och syster för att fira. :)

Vad önskar du dig i julklapp?
Har inte önskat något. Spelar inte så stor roll längre. Tecken på att man blir äldre antar jag?!
Men att ge bort är himla kul.

Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?
Tomtensverkstad!!!

Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?
Har inte så höga förväntningar längre, bara att Fanny är nöjd och glad, då är jag nöjd och glad!
Och att man får vara tillsammans med dom man tycker om.

Har du firat jul utomlands någongång?
Nopp alltid här i Sverige, men de har ju hänt att man bytt län. :)

Vilket jullåt är den bästa?
Just nu i år är det denna... Annars byter jag nog rätt ofta :)


Vilken julfilm är den bästa?
Love actually.. kanske. Ja jo den är väldigt bra!!!

Har du varit Lucia någongång?
Jaru, När jag var liten i dagis lucia tåg. Då fick ju alla vara lucia om de ville. Men sen har jag varit lucia i
en teater som vi hade på julavslutningen i 6:an. Men annars alltid tärna. Föredrar nog att vara tärna ändå!

Berätta om ett julminne som betyder mycket för dig:
Åh det är nog allra första julen med Fanny. Hände inte något speciellt men det var stort att
fira jul med sitt allra första barn för första gången.  Då var Fanny bara 3 månader



Hoppas att ni alla får en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År.
För det SKA jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela