Ida Henriksson

Hemmaplan!

Publicerad 2011-12-27 16:40:20 i Allmänt,

Fick åka hem igen. Och med goda nyheter, typ...
Doktorn jag fick träffa tycker inte att det är någon havandeskapsförgiftning.
Trots mitt tryck och svullnad. Men i och med att allt är stabilt nu så är det väl därför
de inte tror att det är det. Skönt! Slipper man vara orolig för det.
Det är väl meningen att jag ska ta det lugnt ändå. Orkar inte så mycket ialla fall.
Dessutom ser han inte någon mening med att jag ska behöva gå över tiden.
Så till veckan ska de kolla om jag kanske kan bli igångsatt.
Ja om det nu inte startar själv vill säga =) Spännande...
Känns bättre nu när man fått lite besked om vad som kommer att ske.
Och att allt der bra ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela