Ida Henriksson

Gott Nytt År!

Publicerad 2011-12-31 13:45:06 i Allmänt,

Tittar på Ung Rebell.. En himla bra film som bara måste ses. :)
Dreggla lite över James Dean också.  hehe

Linus och Fanny vilar lite. Jag fick sovmorgon så jag är väl relativt pigg.
Haft endel förvärkar nu på morgonen också. Jag undrar jag..
Igår var vi hos Svärfar och åt mat. Kände lite då också. De har blivit mer obehagliga
tycker jag. Inte ont direkt men de är lite ondare än tidigare i veckan. Kanske kanske är det på g.
Skulle inte försvåna mig ett dugg om jag föder 5 i 12 i natt. Haha.
Ja det återstår att se.
Hade ju knappt några förvärkar dagen när det starta med Fanny. Inget som jag reagera över att det skulle
vara på gång. Det var ju vattnet som gick som fick mig att fatta att det var the real deal.
Så denna gång känner jag mig osäker på vad jag ska känna eller vänta mig.
Men det är ju oftast olika varje gång för alla.
Man vet säkert när det är riktiga värkar. :) Bara att man är lite otålig nu och hoppas på att minsta lilla
ska vara starten på förlossningen.

Ikväll blir det lugnt. Vi ska bara vara hemma. Äta lite god mat osv.
Men det passar mig utmärkt. Nyår är lite överskattat. Men det är klart att det är kul att
fira med vänner eller liknande. Bästa nyåret var nog den som var minst planerad.
Firade med ett litet gäng. Det var 08/09. Jag och Linus var då inte hemma och i säng förns halv 6 på morgonen.
Trots att man festat hela natten var man precis lagom hela tiden och glad. Som jag skrattade då har jag nog aldrig skrattat på en fest tror jag. Det var allt från normlalt nyårs firande till boratbaddräkter och batman.
Och en hel del Elvis och annan skön musik.
Några veckor efter den festen fick vi veta att vi väntade Fanny. Vilken härlig start på året eller hur?
Hoppas på att det blir en lika fin start på året 2012.

Nu har jag pladdrat allt för länge. Hoppas i stället på att ni alla får ett Gott Nytt År.
Var rädda om er, och ta hand om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela