Ida Henriksson

UL

Publicerad 2011-08-19 11:25:15 i Allmänt,

Nu är det inte hemligt längre. Dessutom svårare att dölja.
Jag och Linus ska ha en liten bebis till.
Och igår var vi på Ultraljud(för andra gången) i Karlstad.
Det var en riktig kick att se det lilla sprattlet. H*n känns flera gånger om dagen.
Det roliga igår var att h*n ville inte vara med på bild. Kröp ihop och låg långt ner.
Fick upp och gå flera gånger för att h*n skulle vända på sig.
Sista gången butta jag runt den. Och det funka bra.
Men man blir lite fnissig i och med att när Fanny låg i magen var hon också lite
skygg.
Fick en underbar profilbild av sprattlet, detta kan jag leva på länge <3
11 Januari 2012 är datumet.
Jag längtar så mycket...

Kommentarer

Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

Publicerad 2011-08-19 18:00:54

åhh massa grattis :D hur känns de ? Kram

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-08-20 12:59:09

Ett jättestort grattis från oss alla, inte utan att man blir lite avundsjuk:) Kom gärna ner till Arvika ngn gång o kika på katterna o så får Fanny och Viktor träffas så kanske de kan lära känna varandra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela