Ida Henriksson

the sound of silence

Publicerad 2011-08-30 11:30:10 i Allmänt,

Hello darkness, my old friend
I've come to talk with you again
Because a vision softly creeping
Left its seeds while I was sleeping
And the vision that was planted in my brain
Still remains
Within the sound of silence

Är ledig idag.
Vi ska till BVC en sväng så de får kika på frökens eksem som är på ryggen.
De är envist och vill inte försvinna trots att jag testat alla salvor i princip.
Men det kanske behövs något med lite mer "kräm" i.

I eftermiddag ska jag åka förbi hos Maria & Wille en sväng. Ska snosa mig lite gladare.
Allt är inte okej idag heller. Och jag vet liksom inte hur jag ska få det försvinna.
Man får väl kanske bara hoppas!?

Linus kommer hem idag. Han är redan på väg. Det är skönt faktiskt.
Allt blir lite lättare med honom hemma. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela