Ida Henriksson

Pussel

Publicerad 2011-08-10 12:39:53 i Allmänt,

Har suttit och pusslat med lite föräldradagar jag har kvar att ta ut för Fanny.
Jobbar ju inte varje dag på veckorna så då kan man ju klämma in några
föräldradagar. Så kanske det blir lite extra klirr i kassan.
Men trotts att man dolat med sånt sen innan Fanny föddes tycker jag det är
löjligt krångligt. Det finns typ tusen olika sätt på hur man kan ta ut dessa pengar.
Suck. Men jag tror jag fick ihop det någorlunda.
Skulle jag möjligtvis få jobba någon av dessa dagar ändå så får jag väl ringa till försäkringskassan.
Men det löser sig då.

Börjar jobba idag kl. 15.30. Linus kommer troligvis hem idag. När? Ingen aning.
Känns bra. Fanny behöver sin pappa :)
Jag behöver min Linus.

Nej kanske ska lyfta på arslet och få något gjort innan jobbet.

Kommentarer

Postat av: Niles

Publicerad 2011-08-10 13:00:12

Hallå! Dags för tävling igen! - Dagens blogg! Tävlingen avslutas den 10:e Augusti 23:59. För att delta kommenterar du helt enkelt! Ha en fortsatt trevlig dag!



http://dirtyhome.blogg.se/2011/august/tavling-dagens-blogg-1.html

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-10 13:51:50

ville bara tipsa om tävlingen där du får välja priset själv! http://bellisbello.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-runns-webshop.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela