Ida Henriksson

Och så var man 23.

Publicerad 2011-08-29 10:46:08 i Allmänt,

Ja man fyllde ju år igår. Och ja sa nej tack till firande av den födelsedagen.
Har alltid tyckt födelsedagar och andra present tillställningar (som är till för mig) är hemskt
jobbiga. Den enda tillställningen som har gått bra är studenten men då var man ju lite rund om fötterna.
Och glad och lättad över att skolan var över. Ja det är enda gången.
Allra bästa födelsedagen var när jag fyllde 20 då Linus tog mig ovetande till Gräsberget, och
frågade om jag ville förlova mig med honom <3.
Men det var ju liksom för oss och inte bara för mig.

Ja så igår blev det inget särskillt alls. Hade visserligen Anneli och Josse på fika.
Men det berodde också på att Josse for tillbaka till GBG idag och kommer inte hem på ett bra tag.
Anneli träffar jag inte så ofta alls heller. I och med att hon bor i Lund.
Och fikan urartade sig till att jag fick sälja lite av mina målningar. 3st faktiskt. Jiiihuuu..
Fanny tyckte det var toppen med att moster var här. Hon är mosters tjej nu mer.
Trist bara att de inte kommer ses på ett bra tag. :(
Men det löser sig.

Nu är det Måndag, igen.. Och det är dags för jobb vid 14. Har fått ett vikariat på måndagar i 5 veckor.
Innebär lite mer kosing. GÖTT.
Trotts att även detta är jobb på kvällen(14-19) så är det bättre än ingenting.
Fanny är på dagis. Och idag hade hon alls igen tid till att säga hejdå eller vinka i fönstret och stack direkt.
Ja först gav hon en liten kille en puss på munnen. Han blev så spak. Och hon log och bara gick.
haha vilken sötnos. Hon tycker så mycket om alla barnen på dagis. Och när hon vill så visar hon det <3

Har förövrigt en konstig oro i kroppen som inte vill släppa. Den liksom ligger där och lurar.
Det är aningen irriterande och jobbigt. Särskillt när man kanske inte riktigt vet varför den finns där.
Det märks väl med tiden vad som händer framöver.
Men men det är bara att fortsätta med allt just nu..

Blev ett rätt långt inlägg och kanske inte det allra roligaste. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela