Ida Henriksson

Ingen kan vara nere med en ballong!

Publicerad 2011-08-15 10:13:51 i Allmänt,

Ja så åter till arbetsveckan. Blir en rätt så lång vecka. I och med att jag jobbar helg.
Men på ett vis gör det mig inget. Känns som om jag inte jobbat helg på väldigt länge.
Haft semester sen har man haft några dagars ledigt när vi var i Höljes på folkrace.
Kanske inte är så taggad för att jobba men det är väl få som hoppar högt och jubblar över jobb.
Men samtidigt är det himla roligt också. Att träffa sina arbetskamrater. Och få lite tid hemifrån.

Fanny är på dagis. Hon blev glad av att Theo var där. En liten kille som hon fastnat för.
Han bör även här i området där vi bor. Hon Pratar mycket om honom. Och äntligen var han tillbaka
på dagis. Hon släppte honom inte med blicken. Sötnosen.
Det är skönt när det går så bra att lämna henne.

Har varit en bra helg förövrigt. Lugn (som vanligt) Men jag gillar det.
Varit och hälsat på lite folk. Så dagarna har gått rätt fort.

Nu ska jag väl göra mig i ordning, få lite mat i magen och en kopp kaffe.
Byt he way, Längtar tills på Torsdag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela