Ida Henriksson

Ibland blir man bara stolt..

Publicerad 2011-08-20 22:17:12 i Allmänt,

Idag fick jag jobba på brödavdelingen på Toria. Det känns som hemma liksom.
Har varit där mycket sen jag började på Toria ´07. Och trotts att min stresstålighet inte är den bästa
just nu. Så klarade jag dagen galant. Jag var lugn hela dagen. Härlig känsla när man går hem lugn och nöjd.
Då blir man stolt över sig själv ..

Har haft ont i höfterna idag. Lurar på att foglossningen är på gång. Är lite skraj att det ska bli som när jag gick med
Fanny. Särskillt nu när det kommit tidigare än vad det gjorde första graviditeten.
Så när jag kom hem var jag helt slut. Och Fanny tyckte nog inte att jag var så jätte kul nu på kvällen.
Slumrade i soffan.. Men vad ska man göra?! Ibland blir det bara så.

Känns något bättre nu. Men inte helt. Ligger med bena lite högt och slappar. Laddar batterierna för
ännu ett pass imorn. Då i kassa; 10-16. Gött pass.
Det blev dagjobb hela helgen. Ibland ska man ha tur.

När jag kom hem ville Fanny titta på min mage. Klappa den och så sa hon Bebis, och Hej Hej.
Usch hon blir så stor så man bara vill gråta. Det går så fort. Dessutom blir hon bara vackrare och vackrare
människa för varje dag som går, innifrån och ut.
Det är härligt att sen. Hon gör dagarna värda att härda ut liksom. Hon är mitt och Linus allt.
Och snart får vi ännu en guldklimp till vår lilla familj <3.

Med magen är det bra också, det är just nu fullt ös där inne. Antingen är det en karatekid , brottare
eller ja vem vet.. Det bökas och sparkas som bara den. Och jag älskar det.

Kommentarer

Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Publicerad 2011-08-21 19:02:15

Hej! Jag heter Joanna och är 23 år gammal när jag var 14 fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om livet med diagnosen så folk ska få mer förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och vad det innebär så besök gärna min blogg:)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela