Ida Henriksson

Höstkänslor

Publicerad 2011-08-09 12:31:23 i Allmänt,

Idag fick jag höstkänslor. Luften börjar bli så där som den är när man började skolan.
Frisk och underbar. Jag älskar hösten. Nu mer ger det mig även vibbar av hur det var året
när Fanny skulle födas. Sista månaden av väntan. Jag mår alltid bra av hösten.
Där luft som går att andas i, det är lagom varmt. Lagom kyligt.
Solen värmer fortfarande. Aa man kan inget annat än att älska den årstiden <3

Vi menade oss att åka och bada idag. Men Fanny tyckte att denna dag är till för att sova.
Dessutom blåser det lite kallt. Så vi myser oss här hemma och sen kanske vi ska dricka kaffe
med Josse. Lite lek också möjligtvis. Dagens styrs av Fanny. Hon är helt slut efter helgen.
Nästan konstigt att se henne så lugn och trött. Men det är väl ett bakslag.
Helt okej för min del.
Behöver ändå få undan lite här hemma. Även om det inte händer i rasande fart. :)
Skitsamma..

Jag längtar efter Linus mycket idag. Det liksom gör lite ont i magen och bröstet.
Gnager. Jag vill att han ska komma hem. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela