Ida Henriksson

Fever all through the night

Publicerad 2011-08-12 13:47:51 i Allmänt,

Igår fick jag vara hemma med lilla fröken. Först trodde jag att hon mest var trött och lite varm.
Mamma hade erbjudit sig att ta henne hela dagen, men ringa till jobbet om hon skulle bli värre.
Men när jag fått ihop alla saker och skulle åka och hämta hennes vagn på dagis.
Så blev hon sämre och när vi kom till mamma var hon helt slut.
Insåg att det skulle inte gå att lämna henne där. Hon ville bara vara hos mig och sova i min famn.
Vid 12 tiden hade hon 39.9 i feber. Stackars liten.
Och så fortsatte det hela eftermiddagen, kvällen och natten.
Glad att jag valde att vara hemma med henne. Allt för min lilla gumma.
Så i natt sov hon mellan mig och Linus. Hon brukar aldrig sova vid oss, det funkar vanligtvis inte.
Men nu så...
Hon är trött idag, hade rätt hög feber vid 6 tiden. Men det har sjunkit. Får se hur det blir i kväll.

Så det var en jobbig dag igår och en jobbig natt för Fanny.


Målat lite på kvällarna igen. Det är lite trögt. Det är nog för att jag är så sleten.
Det blir väl bättre. Ska försöka lägga upp de bilder som är klara och som jag är nöjd med.
Har kanske någon som jag målat lite längre tillbaka.  Vet snart inte vad jag har visat och inte.
Ja vi får se hur det blir. Jag lovar inget som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela