Ida Henriksson

Back to work.

Publicerad 2011-08-02 19:25:29 i Allmänt,

Igår började jag att jobba efter tre veckors lång(kort) semester.
Det var väl inte det roligaste jag gjort men, ändå är det skönt att komma i de vanliga rutinerna.
Ja en dags jobb blev det och idag är jag ledig igen. Skönt faktiskt.
Och det har ju varit kanon väder idag. Så jag och Fanny åkte till Utterbyn för att sola och bada.
En underbar dag har det varit. Verkligen skönt för både kropp och själ. Att verkligen få njuta lite.
Fanny har varit så nöjd. Har både badat i sin pool och nere i sjön. Toppen toppen.
Önskar jag vore ledig imorn också. Men jobba måste man..

Kvällen ägnas åt tvätt. Roligare saker kunde man göra. Men också ett måste.
Det är väl det tristaste med vardagen är alla måsten.
Men nu blir det två dagars jobb till. Sen åker Jag, Linus o Fanny upp till Höljes.
Linus ska köra folkrace. Kul Kul. Hoppas ialla fall det blir uppehåll under helgen.
Men det blir det, det har jag bestämt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela