Ida Henriksson

Alone

Publicerad 2011-08-22 10:00:47 i Allmänt,

Idag är jag ledig. Och jag och Linus betsämde att Fanny får åka till Dagis ändå idag.
Jag behöver några timmar själv. Det känns hel mysko. Det är alldeles knäpptyst.
Det enda som hörs är ljudet utifrån (altandörr öppen). Bilar från 45.an som susar förbi,
och fåglar.. Mycket märkligt.
Men man ska väl också ta vara på sånna här dagar.
Fanny var skitnöjd över att får vara på dagis. Hon typ glömde bort mig direkt.
Sprang in och vinka till fröknar och barn. Godingen min.

Känns skönt att det var så lyckat att åka dit med henne. Då behöver jag inte ha råångest för att
vara hemma ensam. Vet inte vad jag ska göra idag alls. Men jag tänker inte pressa till något jag inte vill.
Det är en sån dag idag.
Även om jag säkert skulle hinna massor så .. neeej. Skitsamma jag tar det luuugnt.

Började med en bild igår som jag tror kommer bli jätte bra. Vann nämligen en ram på tradera.
Så bilden ska väl in i den om den matchar ramen i slutändan. Men sen gillar jag det där.
Gammal ram + lite udda bild.
Kanske bara är jag som tänker så men?!?
Ja den ska jag ialla fall måla klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela