Ida Henriksson

Underbart väder.

Publicerad 2011-04-18 10:03:10 i Allmänt,

Och jag ska jobba, börjar kl 12 och går till 19.
Var lite virrig och trodde jag börja 10 men icke.
Fick ringa ner till jobbet för att få bekräftat att jag var lite yr i bollen!
Men men, då är man klar och sen är det bara att gå ner.
Vi har en bil kort denna vecka.
Linus är hemma och jobbar om jag inte nämnt det tidigare.
HÄRLIGT. Men bara denna vecka verkar det som.

I och med att jag började senare än vad jag trodde så stoppa jag ner mina påskliljor i krukor.
Men Skulle haft fler. Hade velat ha andra blommor också. Ja vi får se hur det blir.
Fanny här hos faster Sophia idag. Sophia ville låna henne, och det var okej.
Fanny blev nog lite spak när jag släppte i väg dem. Men det går nog fin-fint.

Nu ska det drickas kaffe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela