Ida Henriksson

Now she's sailing over oceans, sailing over stormy seas..

Publicerad 2011-04-23 13:22:46 i Allmänt,

But i will always be the one who set her free..

Det är segt med uppdateringar. Har jobbat en hel del och varit klen där i mellan.
Och nu är päsken här.
Tiden bara springer i väg. Jag hinner inte med. Mycket man brode göra och vill göra.
Trodde inte jag skulle ha så mycket att göra denna helg. Men det blev det ändå.
I eftermiddag ska vi till Linus farmor på middag. Sen efter det ska vi till Linus mormor och hälsa på.
Imorgon ska Linus till Bjälverud och fixa med folkrace bilen. Då ska jag faktiskt hälsa på
Barth. :)
Och på måndag är det Folkrace, sprint. Så väl dit och kika också.

Köpte Fanny en rutschkana idag. Hon var glad. :D
Hon har nämligen sett att grannen har en och vill helst åka hela tiden.
Så slog vi ett slag i saken och köpte en.
Man kan tydligen kloppla en vattenslang till den så det blir som ett vattenfall i den.
Men det får bli när hon blir större.
Den går nock fort nu.

Nej nu ska jag klippa Linus polisonger, haha.
Hej så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela