Ida Henriksson

Ja jösses..

Publicerad 2011-04-04 22:05:22 i Allmänt,

Att man ska vara så hemskt blödig.
Har tittat på En unge i Minuten.
Jag fattar inte att jag inte följer det varje vecka men det har bara inte blivit så.
Det är en så himla fin serie. Det är fint at föda barn.
Visst det finns mycket jobbigt som kan hända men ändå.
Och jag bölar varje gång en(eller)fler ungar är födda.
Vare sig det är vanlig förlossning eller om de snittar.
Jag satt ju och kolalde på ett liknande program när jag var gravid med Fanny.
Blev inte avskräckt det skapar i stället en hemskt längtan, både då och nu.

Det är ju helt fantastiskt att det ens funger som det gör. Att ett barn växer och
får plats i magen. Det är helt fantastiskt att de kan komma ut genom ett sånt litet hål.
Och sen när de är ute så är dom där som en hel självklarhet. Konstigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela